Warunki gwarancji
- Producent gwarantuje bezawaryjną pracę urządzenia przez okres 12-tu miesięcy od daty sprzedaży i nie dłużej niż 30 miesięcy od daty produkcji.
- Gwarancja obejmuje wszystkie wady powstaÅ‚e z powodu wadliwego wykonania lub użytych wadliwych elementów w procesie produkcji lecz wygasa gdy eksploatacja jest niezgodna z instrukcjÄ… obsÅ‚ugi i montażu.
- Gwarancja jest ważna wyłącznie z przedłożonym dowodem zakupu bądż wypełnioną kartą gwaran. (data sprzedaży, podpis i pieczęć sprzedawcy).
- Naklejka czoÅ‚owa jest jednoczeÅ›nie plombÄ… gwarancyjnÄ…. Uszkodzenie jej lub usuniÄ™cie jest równoznaczne z utratÄ… gwarancji.
- Wyrób wadliwy należy dostarczyć (przesÅ‚ać) do producenta lub punktu zakupu wraz z dokumentami (pkt 3) uprawniajÄ…cymi do naprawy gwarancyjnej.
- Obowiązki gwaranta i uprawnienia posiadacza wyrobu określa Kodeks Cywilny.
-W celu szybkiego i sprawnego zaÅ‚atwienia reklamacji najlepiej wysÅ‚ać wadliwy wyrób bezpoÅ›rednio do producenta (załączajÄ…c DOWÓD ZAKUPU i wypeÅ‚nionÄ… (ważnÄ…) kartÄ™ gwarancyjnÄ… . Tylko podstawne(uzasadnione) reklamacje można wysÅ‚ać na koszt producenta. W tym celu należy powiadomić poprzez stronÄ™ internetowÄ… lub mailem o zaistniaÅ‚ej awarii: (należy podać tu telefon i dokÅ‚adny adres).Kurier "DPD" w ciÄ…gu 48 h odbierze wadliwy wyrób (dotyczy przesyÅ‚ek tylko na terenie Polski). Należy tu zaznaczyć ,że w przypadku bezpodstawnej reklamacji ,reklamujÄ…cy może być obciążony kosztem naprawy (gdy siÄ™ na niÄ… zdecyduje) i kosztem przesyÅ‚ki celem zwrotu reklamowanego wyrobu.
NIE STOSOWAĆ W ZBIORNIKACH ZE STALI NIERDZEWNEJ !
Warunki gwarancji
- Producent gwarantuje bezawaryjną pracę Urządzenia przez Okres 18 - tu miesięcy od daty sprzdaży i nie dłużej niż 30 miesięcy od daty produkcji
- Gwarancja obejmuje wszystkie wady powstaÅ‚e z powodu wadliwego wykonania lub użytych wadliwych elementów w procesie produkcji lecz wygasa gdy eksploatacja jest niezgodna z instrukcjÄ… obsÅ‚ugi i montażu.
- Gwarancja jest ważna wyłącznie z przedłożonym dowodem zakupu bądź wypełnioną kartą gwarancyjną. (data sprzedaży i pieczęć sprzedawcy).
- Wyrób wadliwy należy dostarczyć (przesÅ‚ać) do producenta lub punktu zakupu wraz z dokumentami (pkt 3) uprawniajÄ…cymi do naprawy gwarancyjnej.
- Obowiązki gwaranta i uprawnienia posiadacza wyrobu określa Kodeks Cywilny.
-W celu szybkiego i sprawnego zaÅ‚atwienia reklamacji najlepiej wysÅ‚ać wadliwy wyrób bezpoÅ›rednio do producenta (załączajÄ…c DOWÓD ZAKUPU i wypeÅ‚nionÄ… (ważnÄ…) kartÄ™ gwarancyjnÄ… . Tylko podstawne(uzasadnione) reklamacje można wysÅ‚ać na koszt producenta. W tym celu należy powiadomić poprzez stronÄ™ internetowÄ… lub mailem o zaistniaÅ‚ej awarii: (należy podać tu telefon i dokÅ‚adny adres).Kurier "DPD" w ciÄ…gu 48 h odbierze wadliwy wyrób (dotyczy przesyÅ‚ek tylko na terenie Polski). Należy tu zaznaczyć ,że w przypadku bezpodstawnej reklamacji ,reklamujÄ…cy może być obciążony kosztem naprawy (gdy siÄ™ na niÄ… zdecyduje) i kosztem przesyÅ‚ki celem zwrotu reklamowanego wyrobu.
Eksploatacja niezgodna z instrukcją oraz wykonywanie napraw przez osoby do tego nieuprawnione może spowodować awarię i utratę gwarancji
Warunki gwarancji
- Okres gwarancji trwa 18 m-cy od daty zakupu nie dłużej niż 24 m-ce od daty produkcji.
- Producent zobowiązuje się wymienić grzałkę na nową jeżeli ujawnią się wady wynikłe z winy producenta.
- Producent nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe z powodu nie przestrzegania instrukcji, za uszkodzenia mechaniczne.
Warunki gwarancji
- Producent gwarantuje bezawaryjną pracę urządzenia przez okres 12-tu miesięcy od daty sprzedaży i nie dłużej niż 30 miesięcy od daty produkcji.
- Gwarancja obejmuje wszystkie wady powstaÅ‚e z powodu wadliwego wykonania lub użytych wadliwych elementów w procesie produkcji lecz wygasa gdy eksploatacja jest niezgodna z instrukcjÄ… obsÅ‚ugi i montażu.
- Gwarancja jest ważna wyłącznie z przedłożonym dowodem zakupu bądż wypełnioną kartą gwaran. (data sprzedaży, podpis i pieczęć sprzedawcy).
- Naklejka czoÅ‚owa jest jednoczeÅ›nie plombÄ… gwarancyjnÄ…. Uszkodzenie jej lub usuniÄ™cie jest równoznaczne z utratÄ… gwarancji.
- Wyrób wadliwy należy dostarczyć (przesÅ‚ać) do producenta lub punktu zakupu wraz z dokumentami (pkt 3) uprawniajÄ…cymi do naprawy gwarancyjnej.
- Obowiązki gwaranta i uprawnienia posiadacza wyrobu określa Kodeks Cywilny.
-W celu szybkiego i sprawnego zaÅ‚atwienia reklamacji najlepiej wysÅ‚ać wadliwy wyrób bezpoÅ›rednio do producenta (załączajÄ…c DOWÓD ZAKUPU i wypeÅ‚nionÄ… (ważnÄ…) kartÄ™ gwarancyjnÄ… . Tylko podstawne(uzasadnione) reklamacje można wysÅ‚ać na koszt producenta. W tym celu należy powiadomić poprzez stronÄ™ internetowÄ… lub mailem o zaistniaÅ‚ej awarii: (należy podać tu telefon i dokÅ‚adny adres).Kurier "DPD" w ciÄ…gu 48 h odbierze wadliwy wyrób (dotyczy przesyÅ‚ek tylko na terenie Polski). Należy tu zaznaczyć ,że w przypadku bezpodstawnej reklamacji ,reklamujÄ…cy może być obciążony kosztem naprawy (gdy siÄ™ na niÄ… zdecyduje) i kosztem przesyÅ‚ki celem zwrotu reklamowanego wyrobu.
NIE STOSOWAĆ W ZBIORNIKACH ZE STALI NIERDZEWNEJ !