Warunki gwarancji
- Producent gwarantuje bezawaryjną pracę urządzenia przez okres 12-tu miesięcy od daty sprzedaży i nie dłużej niż 30 miesięcy od daty produkcji.
- Gwarancja obejmuje wszystkie wady powstałe z powodu wadliwego wykonania lub użytych wadliwych elementów w procesie produkcji lecz wygasa gdy eksploatacja jest niezgodna z instrukcją obsługi i montażu.
- Gwarancja jest ważna wyłącznie z przedłożonym dowodem zakupu bądż wypełnioną kartą gwaran. (data sprzedaży, podpis i pieczęć sprzedawcy).
- Naklejka czołowa jest jednocześnie plombą gwarancyjną. Uszkodzenie jej lub usunięcie jest równoznaczne z utratą gwarancji.
- Wyrób wadliwy należy dostarczyć (przesłać) do producenta lub punktu zakupu wraz z dokumentami (pkt 3) uprawniającymi do naprawy gwarancyjnej.
- Obowiązki gwaranta i uprawnienia posiadacza wyrobu określa Kodeks Cywilny.
-W celu szybkiego i sprawnego załatwienia reklamacji najlepiej wysłać wadliwy wyrób bezpośrednio do producenta (załączając DOWÓD ZAKUPU i wypełnioną (ważną) kartę gwarancyjną . Tylko podstawne(uzasadnione) reklamacje można wysłać na koszt producenta. W tym celu należy powiadomić poprzez stronę internetową lub mailem o zaistniałej awarii: (należy podać tu telefon i dokładny adres).Kurier "DPD" w ciągu 48 h odbierze wadliwy wyrób (dotyczy przesyłek tylko na terenie Polski). Należy tu zaznaczyć ,że w przypadku bezpodstawnej reklamacji ,reklamujący może być obciążony kosztem naprawy (gdy się na nią zdecyduje) i kosztem przesyłki celem zwrotu reklamowanego wyrobu.
NIE STOSOWAĆ W ZBIORNIKACH ZE STALI NIERDZEWNEJ !
Warunki gwarancji
- Producent gwarantuje bezawaryjną pracę Urządzenia przez Okres 18 - tu miesięcy od daty sprzdaży i nie dłużej niż 30 miesięcy od daty produkcji
- Gwarancja obejmuje wszystkie wady powstałe z powodu wadliwego wykonania lub użytych wadliwych elementów w procesie produkcji lecz wygasa gdy eksploatacja jest niezgodna z instrukcją obsługi i montażu.
- Gwarancja jest ważna wyłącznie z przedłożonym dowodem zakupu bądź wypełnioną kartą gwarancyjną. (data sprzedaży i pieczęć sprzedawcy).
- Wyrób wadliwy należy dostarczyć (przesłać) do producenta lub punktu zakupu wraz z dokumentami (pkt 3) uprawniającymi do naprawy gwarancyjnej.
- Obowiązki gwaranta i uprawnienia posiadacza wyrobu określa Kodeks Cywilny.
-W celu szybkiego i sprawnego załatwienia reklamacji najlepiej wysłać wadliwy wyrób bezpośrednio do producenta (załączając DOWÓD ZAKUPU i wypełnioną (ważną) kartę gwarancyjną . Tylko podstawne(uzasadnione) reklamacje można wysłać na koszt producenta. W tym celu należy powiadomić poprzez stronę internetową lub mailem o zaistniałej awarii: (należy podać tu telefon i dokładny adres).Kurier "DPD" w ciągu 48 h odbierze wadliwy wyrób (dotyczy przesyłek tylko na terenie Polski). Należy tu zaznaczyć ,że w przypadku bezpodstawnej reklamacji ,reklamujący może być obciążony kosztem naprawy (gdy się na nią zdecyduje) i kosztem przesyłki celem zwrotu reklamowanego wyrobu.
Eksploatacja niezgodna z instrukcją oraz wykonywanie napraw przez osoby do tego nieuprawnione może spowodować awarię i utratę gwarancji
Warunki gwarancji
- Okres gwarancji trwa 18 m-cy od daty zakupu nie dłużej niż 24 m-ce od daty produkcji.
- Producent zobowiązuje się wymienić grzałkę na nową jeżeli ujawnią się wady wynikłe z winy producenta.
- Producent nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe z powodu nie przestrzegania instrukcji, za uszkodzenia mechaniczne.
Warunki gwarancji
- Producent gwarantuje bezawaryjną pracę urządzenia przez okres 12-tu miesięcy od daty sprzedaży i nie dłużej niż 30 miesięcy od daty produkcji.
- Gwarancja obejmuje wszystkie wady powstałe z powodu wadliwego wykonania lub użytych wadliwych elementów w procesie produkcji lecz wygasa gdy eksploatacja jest niezgodna z instrukcją obsługi i montażu.
- Gwarancja jest ważna wyłącznie z przedłożonym dowodem zakupu bądż wypełnioną kartą gwaran. (data sprzedaży, podpis i pieczęć sprzedawcy).
- Naklejka czołowa jest jednocześnie plombą gwarancyjną. Uszkodzenie jej lub usunięcie jest równoznaczne z utratą gwarancji.
- Wyrób wadliwy należy dostarczyć (przesłać) do producenta lub punktu zakupu wraz z dokumentami (pkt 3) uprawniającymi do naprawy gwarancyjnej.
- Obowiązki gwaranta i uprawnienia posiadacza wyrobu określa Kodeks Cywilny.
-W celu szybkiego i sprawnego załatwienia reklamacji najlepiej wysłać wadliwy wyrób bezpośrednio do producenta (załączając DOWÓD ZAKUPU i wypełnioną (ważną) kartę gwarancyjną . Tylko podstawne(uzasadnione) reklamacje można wysłać na koszt producenta. W tym celu należy powiadomić poprzez stronę internetową lub mailem o zaistniałej awarii: (należy podać tu telefon i dokładny adres).Kurier "DPD" w ciągu 48 h odbierze wadliwy wyrób (dotyczy przesyłek tylko na terenie Polski). Należy tu zaznaczyć ,że w przypadku bezpodstawnej reklamacji ,reklamujący może być obciążony kosztem naprawy (gdy się na nią zdecyduje) i kosztem przesyłki celem zwrotu reklamowanego wyrobu.
NIE STOSOWAĆ W ZBIORNIKACH ZE STALI NIERDZEWNEJ !